přeskočit na obsah

Pravidla Counter-Strike 1.6 - INTEL LanCraft Silesia | LanCraft.cz

Pravidla

Counter-Strike 1.6

COUNTER-STRIKE 1.6

Admini turnaje

Herní systém

  • verze hry: 1.6 (originální hra - Steam)
  • BO1:
    • výběr mapy probíhá stylem "škrtání"
    • o prvním škrtajícím klanu rozhoduje hod mincí (případně podobný jiný způsob)
    • klany škrtají mapy, dokud nezbyde poslední, která se bude hrát
  • nastavení hry:
    • každý hráč musí mít povinně nastaveno 32 bitů
    • jediný povolený grafický mód je OpenGL
  • zákazy:
    • je zakázáno použití jakéhokoli externího software nebo scriptu, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům
    • je zakázáno mít vlastní modely/skiny hráčů, zbraní nebo jiné crosshairy
    • je zakázáno používat jiné, než standardní textury map
    • je zakázáno použití jakýchkoliv modelů, které zvýhodňují hráče oproti soupeři
    • je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
    • je zakázáno používání a nákup shieldu (štítu) - při nechtěné koupi shieldu je hráč povinen shield neprodleně odhodit co nejblíže ke zdi, k rohu; na finanční újmu není brán zřetel
    • je zakázáno položit bombu tak, že není vidět nebo slyšet, nebo ji nelze defusnout, když je 1 CT poslední ve hře
    • je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
    • je zakázáno mít nastavený begrip (neboli duck jump) na kolečku. Při porušení zákasu bude hráč, tým nejprve upozorněn soupeřem, poté adminem a pokud se bude prohřešek stále opakovat bude zápas zkontumován
    • je zakázáno po dohrání zápasu opustit server. Po dohrání každého zápasu může na přání soupeře dojít ke kontrole nastavení hry. Souhlas s opuštěním serveru si dají CL navzájem (závazně), případně přivolaný admin.
  • povolené modely/skiny hráčů jsou:
    • originální modely hráčů z CS 1.6
    • No Animation Models
    • HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")
    • Condition Zero
  • povinnosti:
    • před začátkem zápasu je nutné pořídit tzv. smoke screenshot. Viz kontrola nastavení 32bit
    • před začátkem strany: oznámit plánované zahájení pomocí say 3x restart & LIVE
    • po skončení každé strany: pořídit screenshot s viditelným skóre
    • po skončení zápasu: nahlásit výsledek určenému adminovi
  • kontrola nastavení 32bit:
    • kontrola 32 bit probíhá pouze je-li tak uvedeno ve specifikacích soutěže.
    • každý hráč je povinen mít nastavenou barevnou hloubku na 32 bit.
    • kontrola probíhá na místě smluveném kapitány obou týmů a to hozením 2 SG (smoke granát) na jedno místo za účasti všech hráčů z obou týmů.
    • každý hráč je povinen si na smluveném místě pohledem do hozených SG pořídít screenshot pomocí nabindovaného příkazu "snapshot" (standartně na klávese F5) se zapnutou tabulkou hráčů a net graphem (příkaz net_graph 1,2 nebo 3).
    • dojde-li k odpojení hráče ze serveru během zápasu, nebo se do něj zapojí další hráč, je tento hráč povinen udělat v nejbližším možném okamžiku "smokescreen" hozením 2 smoke granátů na stejné místo. Nejvhodnější okamžik je např. začátek nového kola nebo čas mezi změnou stran. Pokud hráč nakoupí 2 a více granátů v kole za účelem pořízení smokescreenu a použije jej výhradně pro tento účel, nevztahuje se na něj v tomto okamžiku pravidlo o nakupování více než povoleného množství jednoho druhu granátu.
  • dodatek:
    • případné další spory se řeší pomocí pravidel PLAYzone.cz CS 1.6 Master Series (playzone.cz), konečné slovo při rozhodování má admin. Proti tomuto se nelze dále odvolávat.

Mapy

  • de_dust2
  • de_inferno
  • de_nuke
  • de_train
  • de_tuscan
© 2005-2019 LanCraft®English by Radowan, slambik and BabyTossPolskie tłumaczenie Pavo, Raven i Johnekcode & design sKopheKNahoru