přeskočit na obsah

Pravidla Call of Duty 4 - INTEL Summer 2010 | LanCraft.cz

Pravidla

Call of Duty 4

CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE

Admini turnaje

Hlavní turnaj 5v5

  • verze hry: 1.7 (+ promodlive211)
  • BO1, BO3
    • mapa se vybírá veto systémem
    • o prvním škrtajícím klanu rozhoduje kniferound (poražený škrtá první)
Skupiny
  • BO1
  • mr12
Play-off
  • WB - čtvrtfinále, semifinále
    • BO1
    • mr12
  • Finále WB, Grandfinále
    • BO3
    • mr12
  • LB
    • BO1
    • mr12
  • při remíze na jedné z map se pokračuje systémem mr3 tak, že si týmy prohodí strany
Obecná pravidla
  • dodržujte pravidla fair-play
  • je zakázáno využívat jakékoli scripty, cheaty, jiný software zvýhodňujíví hráče oproti soupeřům
  • týmy jsou povinni nahrávat dema zápasů a po skončení zápasu udělat screen s viditelným výsledkem
Mapy
  • mp_baclot
  • mp_citystreets
  • mp_crash
  • mp_crossfire
  • mp_strike

Doprovodný turnaj 2v2

  • systém: Full Double Elimination
Pravidla
  • promod s 2v2 modem (rcon promod_mode match_2v2)
  • první mapka mp_killhouse, následuje mp_shipment
  • hraje se systémem TDM (rcon g_gametype war) na jedné mapě do 20min (10min za každou stranu)(set scr_war_timelimit 10 a set scr_war_scorelimit 0)
  • flash, smoke a nade jsou ZAKÁZÁNY (set weap_allow_flash_grenade 0, set weap_allow_smoke_grenade 0, set weap_allow_frag_grenade 0)
  • samozřejmostí je nahrávání dema
© 2005-2019 LanCraft®English by Radowan, slambik and BabyTossPolskie tłumaczenie Pavo, Raven i Johnekcode & design sKopheKNahoru