přeskočit na obsah

Pravidla DotA - MSI LanCraft Spring 2011 | LanCraft.cz

Pravidla

DotA

DEFENSE OF THE ANCIENTS

Hráči by se v prvé řadě měli chovat slušně a do hry se připojovat s nickem uvedeným v registraci. Úmyslné nahlášení chybného výsledku bez včasné opravy je trestáno diskvalifikací. Každý hráč je povinen sledovat vývoj turnaje, aby věděl kdy má jít hrát.

Admin turnaje

  • Meerty

Herní systém

  • verze: 6.71b ; patch se domluví na místě
  • systém turnaje bude upřesněn na místě podle počtu týmů, můžete však počítat s módem CM
  • admin má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla, stejně tak i na rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě
  • tým, který se připojí do hry, má možnost určit stranu, na které bude hrát (sentinel/scourge)
  • zakládající tým musí bez komentáře rozhodnutí připojujícího týmu respektovat
  • hráči jsou nuceni hru ukládat každých 10-15 min a nejlépe i po každé větší akci (např. ztráta věží, větší počet zabitých hrdinů apod.); pokud hra není uložena déle než 15 min a některý z hráčů se odpojí, tak se bude pokračovat ve hře
  • do herního chatu píše pouze kapitán teamu
  • v herním chatu je zakázáno spamovat, nadávat apod.; hráči, jenž neuposlechnou toto upozornění riskují, že jejich tým bude z daného turnaje vyřazen
  • pokud spadne hra jednomu nebo více hráčům ještě před 1st blood, hraje se znovu - po opětovném vytvoření hry si oba týmy vyberou stejné hrdiny, nastoupí na stejné posty a koupí stejné vybavení, po jednom mrtvém creepu se hrdinové mohou přesouvat
  • loaduje se hra, která byla naposledy uložena, LOAD HRY JE POVINNÝ!
  • vítězem hry je tým, kterému se podaří zničit Strom/Trůn soupeře, nebo pokud oponentovi odejdou dva nebo více hráčů ze hry
  • vždy ukládejte replaye, teamleader musí poskytnout záznam hry adminovi, pokud jej o to požádá
  • pokud se stane, že některého z hráčů postihne fatal error, je jeho povinností zanechat zprávu na obrazovce a oznámit problém adminovi
  • Všichni hrdinové jsou povolení dle módu hry
  • Předměty nemají omezení. 
  • sdílení itemů tak, jak jej dovoluje samotná hra
  • pooling je povolen jen tak, jak ho dovoluje samotná hra
  • zabíjení spojeneckých hrdinů je povoleno
  • pokud hráč opustí hru, smíte prodat jeho itemy nebo hrdinu používat, avšak itemy, které měl, může používat jen hrdina, který spadl
  • creepskipping/backdoor je povolený natolik, jak jej dovoluje samotná hra
  • uzavírání báze používáním taurenova fissure je zakázáno (tím je myšleno, že nepřátelské creepy začnou chodit jinou než klasickou cestou; částečný blok je povolen, pokud creepy mohou procházet dále svou cestou)
  • je povoleno vytvořit radianci u Syllabearova medvěda
  • je zakázána jakákoliv forma využívání bugů hry (bug abuse)
  • pokud se stane, že jeden z hráčů dostane fatal error, je jeho povinností vytvořit screen, který to dokazuje, kvůli možným problémům

Doprovodný turnaj DotA AllStars 2v2

Admin turnaje

  • Meerty

Herní systém

  • verze: 6.71b 2v2
  • systém turnaje bude upřesněn na místě podle počtu týmů
  • mód:
    • APOMMM (all pick, only middle, mirror match)
  • vítězem se stává dvojice hráčů, která jako první:
    1. zničí soupeřovi první dvě věže na midovém koridoru
    2. dosáhne rozdílu killů o 5 (tzn. 0:5, 4:9, 7:2 atd.)
  • všeobecně:
    • týmy si sami určí, kdo jakého hrdinu bude hrát
    • oba týmy musí mít stejné hrdiny
    • používání "power upů" (run) je povoleno
    • platí DotA pravidla (výše uvedená) o backdooringu, poolingu, bug abuse atd.

    rychlá korekce 5v5 pravidel: slambik 29.3.2011

© 2005-2019 LanCraft®English by Radowan, slambik and BabyTosscode & design sKopheKNahoru